Popularność oglądania filmów na urządzeniach mobilnych rośnie z miesiąca na miesiąc. Jako przedsiębiorca prawdopodobnie wiesz, że YouTube i inne portale video nie dają skutecznej możliwości reklamowania się za pomocą banerów – jest to niemożliwe między innymi z powodu wielkości ekranu smartfonu czy tabletu. Tu z pomocą przychodzi Bumper Ads – niepomijalna sześciosekundowa reklama video wyświetlana przed, po, albo w trakcie odtwarzanego filmu. Spytasz – jakie z tego korzyści dla Ciebie? Oto kilka z nich:
1. Urządzenia mobilne
Jedną z najważniejszych korzyści stworzenia reklamy typu Bumper Ads jest fakt, że dedykowana jest ona głównie na urządzenia mobilne. Daje to możliwość dodarcia do bardzo dużej grupy użytkowników oglądających video głównie na smartfonach czy tabletach
2. Brak możliwości pomijania
Twoja sześciosekundowa reklama za każdym razem zostanie odtworzona od początku do końca. O ile inne reklamy mogliśmy przewijać po pięciu sekundach, tak Bumper Ads – choć trwają tylko sześć sekund – są niepomijalne.
3. Wzbudzenie ciekawości
Sześć sekund to jednocześnie i mało, i wystarczająco dużo. Mało, aby opowiedzieć historię; wystarczająco dużo, by wzbudzić intrygę i zaciekawienie. A kiedy to się uda, działasz dwutorowo: a) zachęcasz do obejrzenia dłuższej wersji spotu, w której możesz zawszeć wszystkie ważne informacje; b) przyciągasz odbiorców do swojej marki.
4. Sposób na uzupełnienie kampanii
Jeśli prowadzisz kampanię reklamową, dobrym rozwiązaniem jest stworzenie skróconej wersji konkretnego spotu, który zostanie utrzymany w tym samym stylu. Dzięki temu reklamujesz swój produkt także na wcześniej wspomnianych urządzeniach mobilnych i utrzymujesz swoją markę w pamięci odbiorców.
Jak widać, Bumper Ads pociąga za sobą szereg czynników, które pracują na korzyść Twojej marki. Dlatego jeśli chcesz stworzyć swój własny spot typu Bumper Ads, skontaktuj się z nami i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.