Skip links
Home Produkcja Pola eksploatacji spotów

Pola eksploatacji spotów

beeproduction
18 grudnia, 2018

Wyobraź sobie, że prowadzisz własną firmę o perfekcyjnie zorganizowanej strukturze. Twój produkt jest doskonały, terminy zawsze osiągalne, koszty produkcji zadziwiająco korzystne, a pracownicy Cię uwielbiają. Mimo to każdego wieczora siedząc przy laptopie zadajesz sobie pytanie – dlaczego nikt od nas nie kupuje…? Kombinujesz i głowisz się, skąd wziąć klientów, kiedy nagle… –  Film reklamowy! – słyszysz cichy głos z tyłu głowy i już wiesz, że to doskonały pomysł na rozwiązanie problemu. Pojawia się jednak kolejne pytanie – jak i którędy najlepiej do nich dotrzeć?

1. Telewizja 
Chociaż ten kanał dystrybucji pozwala na dotarcie do bardzo szerokiej grupy odbiorców, posiada także wyraźnie obostrzenia, takie jak precyzyjnie określone długości spotów czy konieczność zawarcia w reklamie konkretnych oznaczeń czy zwrotów.

 2. Radio
To pole eksploatacji charakteryzuje się skupieniem uwagi całkowicie na słowie mówionym. Chociaż zabraknie tu możliwości dotarcia do odbiorców za pomocą obrazu, jest to rozwiązanie wymagające najniższego budżetu przy jednoczesnym zachowaniu dużej grupy odbiorców.

 3. Kino
Reklama kinowa, podobnie jak telewizyjna, charakteryzuje się obostrzeniami w kwestii długości i treści spotów. Wyświetlana jednak tuż przed seansem, kiedy wszyscy zajęli już swoje miejsca z uwagą wyczekują rozpoczęcia filmu, najsilniej angażuje odbiorców w zapoznanie się z Twoim produktem czy usługą. Jednocześnie, czy nie brzmi to zachęcająco zobaczyć logo swojej firmy na wielkim ekranie?

 4. Internet
Internet obecnie jest najpopularniejszym, najczęściej wykorzystywanym i najszerzej rozumianym polem eksploatacji. Filmy możesz umieścić zarówno na swoim fanpage, stronie internetowej, czy w usługach typu VOD. Co więcej, reklama internetowa daje Ci szansę precyzyjnie określić grupę docelową, do której będzie docierał Twój spot.

 5. Outdoor 
Jest to wszelkiego rodzaju reklama na banerach sklepowych, czy innych miejscach publicznych. Zaletą tego kanału jest możliwość umieszczenia reklamy w miejscu, które bezpośrednio daje możliwość zakupienia Twojego produktu – na przykład w galerii handlowej.

 6. Materiały wewnętrzne
Pod tym hasłem rozumiane są wszelkiego rodzaju treści przeznaczone na szkolenia, eventy firmowe czy spotkania biznesowe. Jedynym ograniczeniem filmów realizowanych pod materiały wewnętrzne jest brak możliwości udostępniania ich gdziekolwiek poza struktury firmy.

Teraz już wiesz, w jaki sposób możesz zareklamować swoją firmę. Jeśli jeszcze nie masz pewności, który z kanałów jest dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z nami już teraz, a my doradzimy Ci, jak dotrzeć do jak najszerszej, odpowiednio dobranej grupy odbiorców i zwiększyć obroty Twojej firmy!

 

 

Udostępnij

Inne publikacje

2 min read

Dziś ogromną popularnością cieszy się animacja – rodzaj techniki filmowej, który jeszcze nie tak dawno temu kojarzony był przede wszystkim z bajkami dla dzieci….

2 min read

Bez względu czy potrzebujesz pomocy w nagraniu filmu korporacyjnego, czy może spotu reklamowego z profesjonalnym lektorem, współpraca ze studiem filmowym jest konieczna. Tylko w ten sposób możesz zrealizować…

2 min read

Jest to swego rodzaju reportaż nagrany zza kulis i uchwycony w formie filmu, który ukazuje całą produkcję “od kuchni”. Making of to dodatek do finalnego projektu,…

Zespół BeeProduction czeka na Ciebie!

Razem stworzymy coś wyjątkowego!

00-801 Warszawa

ul. Chmielna 73

44-100 Gliwice


ul. Górnych Wałów 37a