Czym właściwie jest employer branding? Jest to szereg szeroko zakrojonych działań firmy, których celem jest kreowanie wizerunku pożądanego pracodawcy, pracodawcy “z wyboru”. Dziś oprócz ciekawych infografik czy treści na portalach ogłoszeniowych coraz większą popularnością cieszą się filmy EB. Są to dokładnie zaplanowane i profesjonalnie zrealizowane produkcje, których celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego pracownika i zachęcenie go do udziału w rekrutacji. Dowiedz się więcej i skorzystaj z naszej oferty!
Profesjonalny film employer brandingowy – skuteczne narzędzie do rekrutacji pracowników
Takie materiały promocyjne z powodzeniem stosowane są w wielu branżach. Przekazują w ciekawy i przystępny sposób informacje o firmie i pozwalają zarówno dotrzeć do dużej grupy potencjalnych odbiorców, jak i wyróżnić się na tle konkurencji. Chcesz zobaczyć, jak wyglądają przykładowe produkcje tego rodzaju? Koniecznie zapoznaj się z naszym portfolio, w którym znajdziesz szeroką gamę przykładów naszego wykonania.
Zobacz filmy
Zobacz filmy
Transmisja on-line (połączona z transmisją social media) umożliwia zaproszenie do udziału w organizowanych przez firmę wydarzeniach szerokiej rzeszy klientów, którzy z różnych powodów nie mogą uczestniczyć w nich osobiście. Nagrania z wydarzeń można transmitować na dowolnej stronie internetowej oraz platformach socialmediowych takich jak Facebook czy Youtube.
Zobacz filmy
Zobacz filmy
Zobacz filmy
Zobacz filmy
Zobacz filmy
Jubileusz firmy jest doskonałą okazją do wspólnego zaangażowania w realizowanie wizji i strategii wypracowywanej na przestrzeni lat. Realizacja filmowa stworzona na potrzeby ważnej rocznicy pozwoli odnaleźć się w sentymentalnej wideo-historii pracownikom, którzy są w firmie od początku, a najmłodszym stażem – zachwycić się perspektywą uczestniczenia w dalszym jej rozwoju.
Zobacz filmy
W wielu firmach o złożonych strukturach formą komunikacji pracowników z różnych działów jest intranet. Coraz więcej z nich ma intranet o rozbudowanej formie, gdzie istnieje możliwość dodawania również materiałów wideo. Filmy w intranecie mogą być tworzone w formie wywiadów z prezesem lub dyrektorami działów, w których można przedstawić podsumowanie działań, odniesione sukcesy i inne informacje, które firma chce zakomunikować swoim pracownikom.
Zobacz filmy
Organizacja wydarzeń typu „open day” wymaga wielu przygotowań oraz obciąża bieżącą pracę firmy. Jednocześnie niemożliwym jest zaproszenie wszystkich potencjalnych kandydatów na wydarzenie. Film relacjonujący takie spotkanie pozwoli widzom skorzystać z zalet wydarzeń open day, poznać firmę i poczuć pozytywną atmosferę wydarzenia.
Zobacz filmy