Filmy

Home / Oferta / Filmy

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu audiowizualnego materiału, który odpowiednio zaprezentuje lub zareklamuje Twój produkt? Może zastanawiasz się, jak wyjaśnić skomplikowany proces w prostej formie, która będzie jak najbardziej przystępna dla Twojego docelowego odbiorcy? Profesjonalnie zrealizowana i zmontowana produkcja wideo to odpowiedź na Twoje potrzeby. BeeProduction oferuje szeroki zakres usług związanych z produkcją filmów.

Posiadamy szerokie doświadczenie w branży, dzięki któremu jesteśmy w stanie tworzyć materiały na miarę potrzeb naszych Klientów. Stawiamy na jasny przekaz, który trafia do widzów oraz dopracowaną do perfekcji strefę wizualną i oryginalną muzykę. Tworzymy różnego rodzaju produkcje filmowe, takie jak filmy korporacyjne i wizerunkowe, reklamowe i promocyjne, rekrutacyjne i EB, instruktażowe i szkoleniowe, billboardy sponsorskie, Lip duby i teledyski oraz videorelacje. Odkryj nasz pełen zakres usług, poznaj nasze dotychczasowe realizacje, skontaktuj się z nami i skorzystaj z oferty BeeProduction!

Film korporacyjny to doskonałe narzędzie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dzięki któremu budujemy wizerunek firmy wśród jej obecnych i potencjalnych klientów oraz pracowników i kandydatów.

Video jest skutecznym narzędziem promocji i reklamy, dlatego tak często sięga się po nie, aby maksymalnie atrakcyjnie zaprezentować produkt, usługę, projekt, a nawet miejsce, czy ideę. Zwykle filmy promocyjne są udostępniane na stronach internetowych i portalach, co umożliwia wzmocnienia świadomości marki i przedstawienie oferty ogromnej liczbie internautów.

Zapraszając widza do przestrzeni firmowej i oddając głos pracownikom, pracodawca buduje w oczach kandydatów pozytywny wizerunek oraz autentyczność. Materiały rekrutacyjne i employer brandingowe odzwierciedlają atmosferę miejsca i ducha zespołu. Mogą informować o procesie rekrutacyjnym, dostępnych miejscach pracy oraz o korzyściach płynących z zatrudnienia w prezentowanej firmie.

Za pomocą video nowocześnie i niewielkim kosztem można przekazać wiedzę i umiejętności określonej grupie odbiorców. Adresatem filmu instruktażowego mogą być zarówno klienci danego przedsiębiorstwa jak i jego pracownicy. W tej funkcji doskonale sprawdzają się klasyczne materiały filmowe oraz formy animowane.

To 8- lub 15-sekundowe filmy i animacje prezentujące sponsorów audycji telewizyjnej lub seansu kinowego. Celem jest podniesienie renomy marki, produktu czy znaku towarowego. Podobnie jak klasyczne spoty reklamowe – billboardy sponsorskie stanowią skuteczne narzędzie do promocji w kinie i telewizji, przy czym koszt ich produkcji jest zwykle znacznie niższy.

Nagrywanie teledysku z udziałem pracowników to doskonały sposób na integrację. Uczestnicy pod okiem animatorów i reżysera tworzą scenki do popularnego, wybranego wcześniej utworu, a do dyspozycji mają rozmaite rekwizyty. Głównymi zaletami lip duba są spontaniczność oraz dobra zabawa.

Targi, konferencje, szkolenia, jak również mniej oficjalne wydarzenia takie jak, imprezy i wyjazdy integracyjne, to wyjątkowe momenty w życiu każdej organizacji. Warto uwiecznić je na atrakcyjnym i dynamicznym filmie, który wesprze działania promujące kolejne edycje wydarzenia. Taki materiał będzie także miłą pamiątką dla uczestników imprezy.