Produkcja spotu TV
Na zlecenie Grupy Bosch Polska zajęliśmy się kompleksową produkcją spotu telewizyjnego promującego filtry kabinowe od marki Bosch.
Stworzenie spotu wymagało wieloetapowych przygotowań, począwszy od prac koncepcyjno-scenariuszowych, castingu aktorów, przygotowania studia i realizacji całej produkcji spotu, kończąc na postprodukcji w pełnym zakresie. W ramach tej realizacji stworzyliśmy spot o długości 30 sekund oraz jego wersję skróconą trwającą 15 sekund.
Ekrany LED
Podczas realizacji zdjęć zamiast znanej już techniki green screen (czyli zielonego tła, w miejsce którego na etapie montażu podstawiany jest wybrany obraz lub ujęcie) zastosowaliśmy nowoczesną technologię ekranów ledowych wspomaganą możliwościami Unreal Engine, co pozwoliło uzyskać bardziej realistyczny efekt. Wymagało to jednak pewnych przygotowań przed zdjęciami i wybrania odpowiednich ujęć na same ekrany. W efekcie spot został nagrany w całości w studiu, a wszystkie tła za samochodem to ruchome ekrany, odpowiednio wcześniej przygotowane.