Reklamowe i promocyjne

Home / Oferta / Filmy / Reklamowe i promocyjne

Tego rodzaju materiały mogą ukazywać zarówno dany produkt lub usługę, jak i projekt, ideę czy miejsce. Krótkie filmy reklamowe często trafiają do sieci, gdzie udostępniane są przez internautów. Dlatego w BeeProduction nigdy nie wybieramy najprostszych rozwiązań, tylko szukamy oryginalnych i ciekawych sposobów na wzbudzenie zainteresowania Twoich potencjalnych odbiorców. Nasze spoty reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala na zbudowanie pozytywnego wizerunku oraz wzmocnienie świadomości marki. Nasze filmy promocyjne to nowoczesna wizytówka firmy, która zachęca odbiorców do skorzystania z jej usług czy produktów.

Wzbudziliśmy Twoją ciekawość i chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami! Chętnie opowiemy Ci o naszej ofercie i podpowiemy, co możemy dla Ciebie zrobić, by to właśnie Twój produkt lub usługa trafiły do jak największej liczby odbiorców. Koniecznie zapoznaj się również z naszymi dotychczasowymi produkcjami, które znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Są to krótkie filmy reklamowe trwające zazwyczaj do 30 sekund. Ich zadaniem jest zachęcenie klienta do dokonania zakupu danego produktu lub korzystania z określonych usług oraz wykreowanie świadomości marki na rynku. W spotach zawartych jest mnóstwo bodźców wizualnych i, co bardzo ważne, dźwiękowych, które ubrane w kreatywną i ciekawą formę przyciągają odbiorcę.

Wykorzystaj swój czas do maksimum! Bumper Ads to niepomijalna sześciosekundowa reklama video, wyświetlana przed, po, albo w trakcie odtwarzanego filmu głównie na urządzeniach mobilnych. Jej największą zaletą jest możliwość przekazania treści, których nie da się przewinąć.

Wideo jest skutecznym narządzeniem promocji, dlatego tak często sięga się po nie, aby maksymalnie atrakcyjnie zaprezentować produkt, usługę, projekt, a nawet miejsce czy ideę. Zwykle filmy promocyjne są udostępniane na stronach internetowych i portalach, co umożliwia wzmacnianie świadomości marki i przedstawienie oferty ogromnej liczbie internautów.

Film produktowy jest idealnym uzupełnieniem działań promocyjnych. Ten rodzaj wideo pozwala oglądającym na zapoznanie się ze specyfiką oferowanych usług. Ideą jest podkreślenie atutów produktu, osiągnięć oraz innowacyjności. Za pomocą krótkiego filmu można nie tylko opisać zastosowanie produktu, lecz także przede wszystkim pokazać jego działanie i korzyści z tym związane.

Celem Call To Action jest sprowokowanie odbiorców komunikatu do zaangażowania się w to, co dzieje się na ekranie, oraz nakłonienie ich do natychmiastowej reakcji, zazwyczaj przy użyciu odpowiednich haseł. Produkcje filmowe typu Call To Action są na tyle subtelne, że nie wywołują w odbiorcach jawnego sprzeciwu. Tworzą one wzór zachowania, dzięki czemu osoba czytająca komunikat czuje mniejsze obiekcje i chętniej odpowiada na wezwania pojawiające się na ekranie.

Film sferyczny to film, którego scena jest nieograniczona, w którym możemy obserwować nie tylko akcje filmu, lecz także wszystko to, co dzieje się dookoła. Widz decyduje, gdzie chce spojrzeć, przesuwając i obracać perspektywę, dlatego też doskonale sprawdza się w prezentacjach przestrzennych. Dzięki temu każda firma może zaprezentować wnętrza swojej siedziby, fabryka zaprezentować linię produkcyjną, zaś hotel może pochwalić się pięknem swoich pokoi.

Filmy making of pozwalają pokazać niektóre procesy i projekty od wewnątrz. Dzięki temu osoby niezaangażowane mogą zobaczyć, ile pracy i zaangażowania włożono w jego realizację.

Jubileusz firmy jest doskonałą okazją do wspólnego zaangażowania w realizowanie wizji i strategii wypracowywanej na przestrzeni lat. Realizacja filmowa stworzona na potrzeby ważnej rocznicy pozwoli odnaleźć się w sentymentalnej wideo-historii pracownikom, którzy są w firmie od początku, a najmłodszym stażem – zachwycić się perspektywą uczestniczenia w dalszym jej rozwoju.

Video Newsletter służy do stałej komunikacji z klientami, informując ich o nowościach, zmianach, ofertach, aktualizacjach w obrębie danej firmy, poprzez film video. Jest to przede wszystkim przystępna i szybka forma utrzymywania kontaktu z klientami czy kontrahentami oraz osobami zainteresowanymi firmą.

Jest to realizacja filmowa poddająca analizie konkretną sytuację/przypadek w firmie, szczegółowo go omawiając. Przyglądając się bliżej danej sytuacji, widz będzie w stanie wyciągnąć wnioski co do przyczyn i rezultatów jej przebiegu. Głównym celem takiego filmu będzie pokazanie zachowań, działań wartych skopiowania, jak również sytuacji, których należy unikać.