Loading...

Instruktażowe i szkoleniowe

HOME / Oferta / Filmy / Instruktażowe i szkoleniowe

Filmy szkoleniowe

Odpowiednio przeprowadzoną syntezę informacji oraz przekazanie najważniejszych danych w formie tabel, wykresów i statystyk można doskonale uzupełnić poprzez wideo. Nagrany komentarz prezesa czy managera zwizualizują animowane plansze i napisy, a ciekawy montaż uatrakcyjni przekaz.

W wielu firmach o złożonych strukturach formą komunikacji pracowników z różnych działów jest intranet. Coraz więcej z nich ma intranet o rozbudowanej formie, gdzie istnieje możliwość dodawania również materiałów wideo. Filmy w intranecie mogą być tworzone w formie wywiadów z prezesem lub dyrektorami działów, w których można przedstawić podsumowanie działań, odniesione sukcesy i inne informacje, które firma chce zakomunikować swoim pracownikom.

Interaktywne platformy e-learningowe mogą stać się jeszcze bardziej efektywne, jeśli pojawią się nich materiały wideo i animowane infografiki. Forma filmu dzięki swej atrakcyjności zwiększy zainteresowanie poszerzaniem wiedzy i zapewni komfort pracownikom.

Transmisja on-line (połączona z transmisją social media) pozwala na emisję organizowanych przez firmę eventów na żywo, a tym samym na uczestnictwo w nich szerokiej rzeszy klientów, którzy z różnych powodów nie mogą być na nich osobiście. Relacje z wydarzeń można transmitować na dowolnej stronie internetowej oraz w social mediach.

Przygotowanie szkolenia to wieloetapowy proces, który wymaga poświęcenia dużej ilości czasu i nakładów finansowych. O wiele wygodniejszym i ciekawszym rozwiązaniem jest stworzenie filmu szkoleniowego. Szkolenie w formie wideo pozwala na przekazanie wiedzy w atrakcyjny sposób, a ponadto daje możliwość zapoznania się z materiałami w dowolnym miejscu i czasie, nie ograniczając liczby uczestników.

est to realizacja filmowa poddająca analizie konkretną sytuację/przypadek w firmie, szczegółowo go omawiając. Przyglądając się bliżej danej sytuacji, widz będzie w stanie wyciągnąć wnioski co do przyczyn i rezultatów jej przebiegu. Głównym celem takiego filmu będzie pokazanie zachowań, działań wartych skopiowania, jak również sytuacji, których należy unikać.

prezentacja produktowa- film produktowy jest idealnym uzupełnieniem działań promocyjnych. Ten rodzaj wideo pozwala oglądającym na zapoznanie się ze specyfiką oferowanych usług. Ideą jest podkreślenie atutów produktu, osiągnięć oraz innowacyjności. Za pomocą krótkiego filmu promocyjnego można nie tylko opisać zastosowanie produktu, lecz także przede wszystkim pokazać jego działanie i korzyści z tym związane.