Loading...

Filmy

HOME / Oferta / Filmy

Produkcja filmów korporacyjnych

Film korporacyjny to doskonałe narzędzie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dzięki któremu budujemy prestiż firmy wśród jej obecnych i potencjalnych klientów oraz pracowników i kandydatów. Cel ten osiągamy poprzez podkreślenie atutów, imponujących danych dotyczących przedsiębiorstwa jak również informacji o jego osiągnięciach.

Reklamowe i promocyjne filmy

Kreując reklamę za cel stawiamy sobie wywołanie w odbiorcy określonych emocji, takich jak ciekawość, radość, wzruszenie a także wrażeń – wiarygodności, nowoczesności,wyrafinowania. Kiedy obraz zachwyca, a emocje i wrażenia wzbudzone filmem przenoszą się na stosunek do marki i produktu, reklama jest udana, a nasze zadanie wykonane. Video jest skutecznym narzędziem promocji, dlatego tak często sięga się po nie, aby maksymalnie atrakcyjnie zaprezentować produkt, usługę, projekt a nawet miejsce czy ideę. Zwykle filmy promocyjne są udostępniane na stronach internetowych i portalach, co umożliwia wzmocnienia świadomości marki i przedstawienie oferty ogromnej liczbie internautów.

Zapraszając widza do przestrzeni firmowej i oddając głos pracownikom, pracodawca buduje w oczach kandydatów pozytywny wizerunek oraz autentyczność. Materiały rekrutacyjne i employer brandingowe odzwierciedlają atmosferę miejsca i ducha zespołu. Mogą informować o procesie rekrutacyjnym, dostępnych miejscach pracy oraz o korzyściach płynących z zatrudnienia w prezentowanej firmie.

Filmy instruktażowe i szkoleniowe

Za pomocą video nowocześnie i niewielkim kosztem można przekazać wiedzę i umiejętności określonej grupie odbiorców. Adresatem filmu instruktażowego może być zarówno liczne grono klientów danej firmy jak i wąska grupa osób, np. konkretny dział przedsiębiorstwa. W tej funkcji doskonale sprawdzają się klasyczne materiały filmowe oraz formy animowane.

To 8- lub 15-sekundowe filmy i animacje prezentujące sponsorów audycji telewizyjnej lub seansu kinowego, których celem jest podniesienie renomy marki, produktu czy znaku towarowego. Podobnie jak klasyczne spoty reklamowe stanowią skuteczne narzędzie do promocji w kinie i telewizji, przy czym koszt ich produkcji jest zwykle znacznie niższy.

Nagrywanie teledysku z udziałem pracowników to doskonały sposób na integrację i pogłębienie więzi grupowych. Uczestnicy pod okiem animatorów i reżysera tworzą scenki do popularnego, wybranego wcześniej utworu, a do dyspozycji mają rozmaite rekwizyty. Głównymi zaletami lip duba są spontaniczność, autentyczność oraz dobra zabawa.

Targi, konferencje, szkolenia, jak również mniej oficjalne wydarzenia takie jak, imprezy i wyjazdy integracyjne, to wyjątkowe momenty w życiu każdej organizacji. Warto uwiecznić je na atrakcyjnym i dynamicznym filmie, który wesprze działania promujące kolejne edycje wydarzenia. Taki materiał będzie także miłą pamiątką dla uczestników imprezy.