Skip links

Filmy

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu audiowizualnego materiału, który odpowiednio zaprezentuje lub zareklamuje Twój produkt? Może zastanawiasz się, jak wyjaśnić skomplikowany proces w prostej formie, która będzie jak najbardziej przystępna dla Twojego docelowego odbiorcy? Profesjonalnie zrealizowana i zmontowana produkcja wideo to odpowiedź na Twoje potrzeby. BeeProduction oferuje szeroki zakres usług związanych z produkcją filmów.

Posiadamy szerokie doświadczenie w branży, dzięki któremu jesteśmy w stanie tworzyć materiały na miarę potrzeb naszych Klientów. Stawiamy na jasny przekaz, który trafia do widzów oraz dopracowaną do perfekcji strefę wizualną i oryginalną muzykę. Tworzymy różnego rodzaju produkcje filmowe, takie jak filmy korporacyjne i wizerunkowereklamowe i promocyjne, rekrutacyjne i EB, instruktażowe i szkoleniowe, billboardy sponsorskie, Lip duby i teledyski oraz videorelacje. Odkryj nasz pełen zakres usług, poznaj nasze dotychczasowe realizacje, skontaktuj się z nami i skorzystaj z oferty BeeProduction!

Korporacyjne i wizerunkowe

Starannie zaplanowany i wyreżyserowany materiał może przedstawiać dany produkt lub usługę firmy, które zostają zaprezentowane w pozytywny sposób, jednocześnie podkreślając najważniejsze wartości przedsiębiorstwa. Film wizerunkowy i korporacyjny to swego rodzaju reklama, której zadaniem jest “sprzedanie” firmy odbiorcom. W BeeProduction posiadamy duże doświadczenie w produkcji tego rodzaju materiałów.

Profesjonalnie wykonane filmy wizerunkowe i korporacyjne doskonale sprawdzą się w przypadku każdej firmy, z praktycznie każdej branży, której zależy na zaprezentowaniu się pracownikom, partnerom czy innym, docelowym odbiorcom w odpowiedni sposób. Potrafimy wzbudzić odpowiednie emocje, ciekawie opowiedzieć historię oraz operować niespodziewanymi zwrotami akcji czy elementami humorystycznymi. Nie czekaj dłużej – daj się poznać! Sprawdź nasze dotychczasowe produkcje dostępne na naszej stronie internetowej i skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji. Nie możemy doczekać się współpracy z Tobą!

Prezentacja korporacyjna (film korporacyjny) wykorzystywana jest zarówno do komunikacji wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. Jej głównym celem jest budowanie pozytywnego wrażenia oraz prestiżu firmy wśród potencjalnych klientów, partnerów oraz pracowników i kandydatów. Bardzo dobrze nadaje się także na targi, przy poszukiwaniu sponsorów, w akcjach rekrutacyjnych, itp. To nietypowy, nadal jeszcze rzadko wykorzystywany rodzaj prezentacji, co sprawia, że więcej odbiorców pamięta tak oryginalne rozwiązanie.

Zobacz filmy

Film wizerunkowy dla biznesu ma duże znaczenie, ponieważ w swojej narracji przedstawia przedsiębiorstwo oraz ludzi, którzy je tworzą. W atrakcyjny i nowoczesny sposób możemy zaprezentować działalność firmy, jej główne zalety, zdobyte przez nią doświadczenie oraz osiągnięcia, poparte nagrodami i wyróżnieniami. Buduje świadomość marki, podkreślając jej profesjonalizm.

Materiał przedstawiający organizację lub konkretne jej cechy. Kluczowy w budowaniu długotrwałego wizerunku marki. Pożądany efekt to utrwalenie marki w świadomości widza i zagwarantowanie jej pierwszego miejsca na tle konkurencji.

 

Zadaniem filmu viralowego jest zainicjowanie sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów, nie mając wsparcia ze strony tradycyjnej reklamy. Przekazywany jest on innym użytkownikom sieci poprzez media społecznościowe, portale internetowe, e-maile. Może to być tzw. budowanie świadomości marki oraz jej pozycjonowanie, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy.

 

Film sferyczny to film, którego scena jest nieograniczona, w którym możemy obserwować nie tylko akcje filmu, lecz także wszystko to, co dzieje się dookoła. Widz decyduje, gdzie chce spojrzeć, przesuwając i obracać perspektywę, dlatego też doskonale sprawdza się w prezentacjach przestrzennych. Dzięki temu każda firma może zaprezentować wnętrza swojej siedziby, fabryka zaprezentować linię produkcyjną, zaś hotel może pochwalić się pięknem swoich pokoi.

 

Filmy making of pozwalają pokazać niektóre procesy i projekty od wewnątrz. Dzięki temu osoby niezaangażowane mogą zobaczyć, ile pracy i zaangażowania włożono w jego realizację.

 

Transmisja on-line (połączona z transmisją social media) pozwala na emisję organizowanych przez firmę eventów na żywo, a tym samym na uczestnictwo w nich szerokiej rzeszy klientów, którzy z różnych powodów nie mogą być na nich osobiście. Relacje z wydarzeń można transmitować na dowolnej stronie internetowej oraz w social mediach.

 

Zorganizowanie spotkania z autorytetem/znaną osobistością nie zawsze jest możliwe i łatwe. Z drugiej strony umożliwienie pracownikom kontaktu i zaczerpnięcia wiedzy od takich osób jest niezaprzeczalnie wartością dodaną. Proponowane przez nas rozwiązanie pozwala na stworzenie realizacji filmowej wywiadu z ekspertem dla pracowników firmy. Zawarte w materiale treści będą dostosowane do indywidualnych potrzeb, co pozwoli na najefektywniejsze wykorzystanie czasu specjalisty. W efekcie pracownicy otrzymają ekskluzywne, dedykowane dla nich informacje, do których w każdej chwili będą mogli wrócić.

 

Jubileusz firmy jest doskonałą okazją do wspólnego zaangażowania w realizowanie wizji i strategii wypracowywanej na przestrzeni lat. Realizacja filmowa stworzona na potrzeby ważnej rocznicy pozwoli odnaleźć się w sentymentalnej wideo-historii pracownikom, którzy są w firmie od początku, a najmłodszym stażem – zachwycić się perspektywą uczestniczenia w dalszym jej rozwoju.

 

Reklamowe i promocyjne

Szukasz skutecznego sposobu na wyróżnienie się wśród konkurencji? Z doświadczenia wiemy, że niezależnie od branży spoty reklamowe to strzał w dziesiątkę. Niemniej jednak, aby były one efektywne i pozwalały osiągnąć zamierzone cele, niezwykle ważne jest podjęcie współpracy z odpowiednią firmą. Jesteśmy zespołem pasjonatów specjalizujących się w tworzeniu krótkich filmów promocyjnych z Warszawy. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży i pomogliśmy w zwiększeniu rozpoznawalności licznych marek.

Pracujemy na najnowocześniejszym sprzęcie, by dostarczać naszym Klientom nie tylko przyjemne wizualnie krótkie firmy promocyjne, ale także wciągającą narrację. Podczas tworzenia spotów reklamowych skupiamy się na detalu, dbając o każdy kadr i dźwięk oraz montaż. Dowiedz się więcej i skorzystaj z naszej oferty.

Spoty reklamowe – efektywne filmy promocyjne przyciągające odbiorców

Nasza filozofia opiera się na unikalnym podejściu do każdego projektu. Rozumiemy, że każda marka ma swoją historię do opowiedzenia, dlatego też nasze produkcje są precyzyjnie dopracowane i dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów niezależnie od tego, czy są to małe lokalne firmy, czy duże korporacje. Przekonaj się, dlaczego nasze spoty reklamowe zdobywają uznanie w Warszawie i nie tylko!

Współpraca z BeeProduction – klucz do spotów reklamowych na miarę Twoich potrzeb!

Chcesz stworzyć jedyny w swoim rodzaju krótki firm promocyjny, który skutecznie ukaże dany produkt lub usługę, a może miejsce lub projekt? Skorzystaj z naszej oferty i ciesz się spotami reklamowymi skrojonymi na miarę Twoich potrzeb! Już od wielu lat powtarzamy, że BeeProduction to coś więcej niż obraz i słowo czy dźwięk! Dzięki zastosowaniu nowoczesnego sprzętu i innowacyjnego oprogramowania profesjonalnie tworzymy krótkie firmy promocyjne w Warszawie. Nasze doświadczenie oraz kreatywne podejście do każdego zadania pozwala na tworzenie materiałów, które nie tylko przyciągają uwagę, ale również pozostają w pamięci odbiorców na długi czas. Nie czekaj, dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

Tego rodzaju materiały mogą ukazywać zarówno dany produkt lub usługę, jak i projekt, ideę czy miejsce. Krótkie filmy reklamowe często trafiają do sieci, gdzie udostępniane są przez internautów. Dlatego w BeeProduction nigdy nie wybieramy najprostszych rozwiązań, tylko szukamy oryginalnych i ciekawych sposobów na wzbudzenie zainteresowania Twoich potencjalnych odbiorców. Nasze spoty reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala na zbudowanie pozytywnego wizerunku oraz wzmocnienie świadomości marki. Nasze filmy promocyjne to nowoczesna wizytówka firmy, która zachęca odbiorców do skorzystania z jej usług czy produktów.

Wzbudziliśmy Twoją ciekawość i chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami! Chętnie opowiemy Ci o naszej ofercie i podpowiemy, co możemy dla Ciebie zrobić, by to właśnie Twój produkt lub usługa trafiły do jak największej liczby odbiorców. Koniecznie zapoznaj się również z naszymi dotychczasowymi produkcjami, które znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Są to krótkie filmy reklamowe trwające zazwyczaj do 30 sekund. Ich zadaniem jest zachęcenie klienta do dokonania zakupu danego produktu lub korzystania z określonych usług oraz wykreowanie świadomości marki na rynku. W spotach zawartych jest mnóstwo bodźców wizualnych i, co bardzo ważne, dźwiękowych, które ubrane w kreatywną i ciekawą formę przyciągają odbiorcę.

Zobacz filmy

Wykorzystaj swój czas do maksimum! Bumper Ads to niepomijalna sześciosekundowa reklama video, wyświetlana przed, po, albo w trakcie odtwarzanego filmu głównie na urządzeniach mobilnych. Jej największą zaletą jest możliwość przekazania treści, których nie da się przewinąć.

Wideo jest skutecznym narządzeniem promocji, dlatego tak często sięga się po nie, aby maksymalnie atrakcyjnie zaprezentować produkt, usługę, projekt, a nawet miejsce czy ideę. Zwykle filmy promocyjne są udostępniane na stronach internetowych i portalach, co umożliwia wzmacnianie świadomości marki i przedstawienie oferty ogromnej liczbie internautów.

 

Film produktowy jest idealnym uzupełnieniem działań promocyjnych. Ten rodzaj wideo pozwala oglądającym na zapoznanie się ze specyfiką oferowanych usług. Ideą jest podkreślenie atutów produktu, osiągnięć oraz innowacyjności. Za pomocą krótkiego filmu można nie tylko opisać zastosowanie produktu, lecz także przede wszystkim pokazać jego działanie i korzyści z tym związane.

 

Celem Call To Action jest sprowokowanie odbiorców komunikatu do zaangażowania się w to, co dzieje się na ekranie, oraz nakłonienie ich do natychmiastowej reakcji, zazwyczaj przy użyciu odpowiednich haseł. Produkcje filmowe typu Call To Action są na tyle subtelne, że nie wywołują w odbiorcach jawnego sprzeciwu. Tworzą one wzór zachowania, dzięki czemu osoba czytająca komunikat czuje mniejsze obiekcje i chętniej odpowiada na wezwania pojawiające się na ekranie.

 

Film sferyczny to film, którego scena jest nieograniczona, w którym możemy obserwować nie tylko akcje filmu, lecz także wszystko to, co dzieje się dookoła. Widz decyduje, gdzie chce spojrzeć, przesuwając i obracać perspektywę, dlatego też doskonale sprawdza się w prezentacjach przestrzennych. Dzięki temu każda firma może zaprezentować wnętrza swojej siedziby, fabryka zaprezentować linię produkcyjną, zaś hotel może pochwalić się pięknem swoich pokoi.

 

Filmy making of pozwalają pokazać niektóre procesy i projekty od wewnątrz. Dzięki temu osoby niezaangażowane mogą zobaczyć, ile pracy i zaangażowania włożono w jego realizację.

 

Jubileusz firmy jest doskonałą okazją do wspólnego zaangażowania w realizowanie wizji i strategii wypracowywanej na przestrzeni lat. Realizacja filmowa stworzona na potrzeby ważnej rocznicy pozwoli odnaleźć się w sentymentalnej wideo-historii pracownikom, którzy są w firmie od początku, a najmłodszym stażem – zachwycić się perspektywą uczestniczenia w dalszym jej rozwoju.

 

Video Newsletter służy do stałej komunikacji z klientami, informując ich o nowościach, zmianach, ofertach, aktualizacjach w obrębie danej firmy, poprzez film video. Jest to przede wszystkim przystępna i szybka forma utrzymywania kontaktu z klientami czy kontrahentami oraz osobami zainteresowanymi firmą.

Jest to realizacja filmowa poddająca analizie konkretną sytuację/przypadek w firmie, szczegółowo go omawiając. Przyglądając się bliżej danej sytuacji, widz będzie w stanie wyciągnąć wnioski co do przyczyn i rezultatów jej przebiegu. Głównym celem takiego filmu będzie pokazanie zachowań, działań wartych skopiowania, jak również sytuacji, których należy unikać.

 

Rekrutacyjne i EB

Czym właściwie jest employer branding? Jest to szereg szeroko zakrojonych działań firmy, których celem jest kreowanie wizerunku pożądanego pracodawcy, pracodawcy “z wyboru”. Dziś oprócz ciekawych infografik czy treści na portalach ogłoszeniowych coraz większą popularnością cieszą się filmy EB. Są to dokładnie zaplanowane i profesjonalnie zrealizowane produkcje, których celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego pracownika i zachęcenie go do udziału w rekrutacji. Dowiedz się więcej i skorzystaj z naszej oferty!

Profesjonalny film employer brandingowy – skuteczne narzędzie do rekrutacji pracowników

Takie materiały promocyjne z powodzeniem stosowane są w wielu branżach. Przekazują w ciekawy i przystępny sposób informacje o firmie i pozwalają zarówno dotrzeć do dużej grupy potencjalnych odbiorców, jak i wyróżnić się na tle konkurencji. Chcesz zobaczyć, jak wyglądają przykładowe produkcje tego rodzaju? Koniecznie zapoznaj się z naszym portfolio, w którym znajdziesz szeroką gamę przykładów naszego wykonania.

Organizacja wydarzeń typu „open day” wymaga wielu przygotowań oraz obciąża bieżącą pracę firmy. Jednocześnie niemożliwym jest zaproszenie wszystkich potencjalnych kandydatów na wydarzenie. Film relacjonujący takie spotkanie pozwoli widzom skorzystać z zalet wydarzeń open day, poznać firmę i poczuć pozytywną atmosferę wydarzenia.

Zobacz filmy
Film, dzięki któremu budujemy pozytywny wizerunek pracodawcy, ukazując przyjazną atmosferę w firmie, jak również kulturę organizacyjną oraz integrację i zgranie zespołu. Głównym założeniem produkcji wideo tego typu jest kreowanie takiego wrażenia o pracodawcy, dzięki któremu obecni i potencjalni pracownicy dostrzegą atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery.

Zobacz filmy

Transmisja on-line (połączona z transmisją social media) umożliwia zaproszenie do udziału w organizowanych przez firmę wydarzeniach szerokiej rzeszy klientów, którzy z różnych powodów nie mogą uczestniczyć w nich osobiście. Nagrania z wydarzeń można transmitować na dowolnej stronie internetowej oraz platformach socialmediowych takich jak Facebook czy Youtube.

Zobacz filmy

Oddając głos pracownikom, można przekazać o wiele więcej, niż tylko treści merytoryczne. Rozmowa daje przestrzeń do wyzwolenia emocji, opowiedzenia prawdziwej i wiarygodnej historii, która w rzeczywisty sposób wpłynie na innych pracowników.

Zobacz filmy
Celem Call To Action jest sprowokowanie odbiorców komunikatu do zaangażowania się w to, co dzieje się na ekranie, oraz nakłonienie ich do natychmiastowej reakcji, zazwyczaj przy użyciu odpowiednich haseł. Produkcje filmowe typu Call To Action są na tyle subtelne, że nie wywołują w odbiorcach jawnego sprzeciwu. Tworzą one wzór zachowania, dzięki czemu osoba czytająca komunikat czuje mniejsze obiekcje i chętniej odpowiada na wezwania pojawiające się na ekranie.

Zobacz filmy
Film sferyczny to film, którego scena jest nieograniczona, w którym możemy obserwować nie tylko akcje filmu, lecz także wszystko to, co dzieje się dookoła. Widz decyduje, gdzie chce spojrzeć, przesuwając i obracać perspektywę, dlatego też doskonale sprawdza się w prezentacjach przestrzennych. Dzięki temu każda firma może zaprezentować wnętrza swojej siedziby, fabryka zaprezentować linię produkcyjną, zaś hotel może pochwalić się pięknem swoich pokoi.

Zobacz filmy
Filmy making of pozwalają pokazać niektóre procesy i projekty od wewnątrz. Dzięki temu osoby niezaangażowane mogą zobaczyć, ile pracy i zaangażowania włożono w jego realizację.

Zobacz filmy
Zadaniem filmu viralowego jest zainicjowanie sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów, nie mając wsparcia ze strony tradycyjnej reklamy. Przekazywany jest on innym użytkownikom sieci poprzez media społecznościowe, portale internetowe, e-maile. Może to być tzw. budowanie świadomości marki oraz jej pozycjonowanie, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy. Zobacz filmy

Jubileusz firmy jest doskonałą okazją do wspólnego zaangażowania w realizowanie wizji i strategii wypracowywanej na przestrzeni lat. Realizacja filmowa stworzona na potrzeby ważnej rocznicy pozwoli odnaleźć się w sentymentalnej wideo-historii pracownikom, którzy są w firmie od początku, a najmłodszym stażem – zachwycić się perspektywą uczestniczenia w dalszym jej rozwoju.


Zobacz filmy

W wielu firmach o złożonych strukturach formą komunikacji pracowników z różnych działów jest intranet. Coraz więcej z nich ma intranet o rozbudowanej formie, gdzie istnieje możliwość dodawania również materiałów wideo. Filmy w intranecie mogą być tworzone w formie wywiadów z prezesem lub dyrektorami działów, w których można przedstawić podsumowanie działań, odniesione sukcesy i inne informacje, które firma chce zakomunikować swoim pracownikom.


Zobacz filmy

Organizacja wydarzeń typu „open day” wymaga wielu przygotowań oraz obciąża bieżącą pracę firmy. Jednocześnie niemożliwym jest zaproszenie wszystkich potencjalnych kandydatów na wydarzenie. Film relacjonujący takie spotkanie pozwoli widzom skorzystać z zalet wydarzeń open day, poznać firmę i poczuć pozytywną atmosferę wydarzenia.


Zobacz filmy

Instruktażowe i szkoleniowe

W naszej ofercie znajdują się wszelkiego rodzaju produkcje, a wśród nich tzw. filmy instruktażowe. Są to profesjonalnie zrealizowane materiały, które przekazują dane treści w sposób zrozumiały dla potencjalnego odbiorcy. Celem tutoriali jest nauczenie wybranego procesu, instrukcja obsługi, prezentacja danej usługi, produktu lub aplikacji, a także szkolenie czy wyjaśnienie działania procesów, np. w firmie. Czytaj dalej i odkryj zalety oferowanego przez nas rozwiązania. Film instruktażowy – odpowiedź na potrzeby Twojej firmy

Fachowo zaplanowane, zrealizowane i wyprodukowane tutoriale wspierają promocję produktów lub usług, pomagają szybciej i łatwiej przyswoić nawet skomplikowane zagadnienia, a jednocześnie gwarantują dużą oszczędność czasu. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branżywykwalifikowaną kadrę oraz odpowiedni sprzęt, by sprostać oczekiwaniom naszych nawet najbardziej wymagających Klientów. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z naszą ofertą i zachęcamy do kontaktu!

Odpowiednio przeprowadzoną syntezę informacji oraz przekazanie najważniejszych danych w formie tabel, wykresów i statystyk można doskonale uzupełnić poprzez video. Nagrany komentarz prezesa czy managera zwizualizują animowane plansze i napisy, a ciekawy montaż uatrakcyjni przekaz.

Zobacz filmy

W wielu firmach o złożonych strukturach formą komunikacji pracowników z różnych działów jest intranet. Coraz więcej z nich ma intranet o rozbudowanej formie, gdzie istnieje możliwość dodawania również materiałów wideo. Filmy w intranecie mogą być tworzone w formie wywiadów z prezesem lub dyrektorami działów, w których można przedstawić podsumowanie działań, odniesione sukcesy i inne informacje, które firma chce zakomunikować swoim pracownikom.

Zobacz filmy

Interaktywne platformy e-learningowe mogą stać się jeszcze bardziej efektywne, jeśli pojawią się nich materiały video i animowane infografiki. Forma filmu dzięki swej atrakcyjności zwiększy zainteresowanie poszerzaniem wiedzy i zapewni komfort pracownikom.

Zobacz filmy

Transmisja on-line (połączona z transmisją social media) pozwala na emisję organizowanych przez firmę eventów na żywo, a tym samym na uczestnictwo w nich szerokiej rzeszy klientów, którzy z różnych powodów nie mogą być na nich osobiście. Relacje z wydarzeń można transmitować na dowolnej stronie internetowej oraz w social mediach.

Zobacz filmy

Przygotowanie szkolenia to wieloetapowy proces, który wymaga poświęcenia dużej ilości czasu i nakładów finansowych. O wiele wygodniejszym i ciekawszym rozwiązaniem jest stworzenie filmu szkoleniowego. Szkolenie w formie wideo pozwala na przekazanie wiedzy w atrakcyjny sposób, a ponadto daje możliwość zapoznania się z materiałami w dowolnym miejscu i czasie, nie ograniczając liczby uczestników.

Zobacz filmy

Jest to realizacja filmowa poddająca analizie konkretną sytuację/przypadek w firmie, szczegółowo go omawiając. Przyglądając się bliżej danej sytuacji, widz będzie w stanie wyciągnąć wnioski co do przyczyn i rezultatów jej przebiegu. Głównym celem takiego filmu będzie pokazanie zachowań, działań wartych skopiowania, jak również sytuacji, których należy unikać.

Zobacz filmy

Prezentacja produktowa – film produktowy jest idealnym uzupełnieniem działań promocyjnych. Ten rodzaj video pozwala oglądającym na zapoznanie się ze specyfiką oferowanych usług. Ideą jest podkreślenie atutów produktu, osiągnięć oraz innowacyjności. Za pomocą krótkiego filmu promocyjnego można nie tylko opisać zastosowanie produktu, lecz także przede wszystkim pokazać jego działanie i korzyści z tym związane.

Zobacz filmy

Billboard sponsorski

Reklamy nie mogą być długie. W cenie są raczej treściwość i zwięzłość. Krótki, ale dobrze przemyślany slogan lepiej zapadnie klientom w pamięci niż przegadany spot. Oferujemy Państwu wykonanie billboardu sponsorskiego, czyli 8- lub 15-sekundowego filmu bądź animacji, które prezentują sponsorów audycji telewizyjnej lub seansu kinowego. Jego celem jest podniesienie renomy marki, produktu czy znaku towarowego. Podobnie jak klasyczne spoty reklamowe stanowią one skuteczne narzędzie do promocji w kinie i telewizji, przy czym koszt ich produkcji jest zwykle znacznie niższy. Ze względu na bardzo krótki czas projekcji muszą być doskonale przygotowane i bardzo sugestywnie oddziaływać na odbiorcę. Nasz zespół dokłada starań, by każdy billboard sponsorski był niepowtarzalny, zapadał w pamięci widzów i budował renomę naszego klienta.

Zobacz filmy

Lip duby i teledyski

Wyjazdy integracyjne, jak sama nazwa wskazuje, mają na celu sprzyjać integracji pracowników, zespołów etc. Podczas takich wycieczek często organizowane są różne konkurencje czy zabawy mające wspierać zacieśnianie więzi. Jedną z takich form rozrywki jest nagrywanie np. Lip dubów czy teledysków. Nagrywanie teledysku z udziałem pracowników to doskonały sposób na integrację i polepszenie relacji w grupie. Uczestnicy pod okiem animatorów i reżysera tworzą scenki do popularnego, wybranego wcześniej utworu, a do dyspozycji mają rozmaite rekwizyty. Głównymi zaletami lip duba są spontaniczność, autentyczność oraz dobra zabawa.

Zobacz filmy

Videorelacje

Targi, konferencje, szkolenia, jak również mniej oficjalne wydarzenia takie jak, imprezy i wyjazdy integracyjne, to wyjątkowe momenty w życiu każdej organizacji. Warto uwiecznić je na atrakcyjnym i dynamicznym filmie, który wesprze działania promujące kolejne edycje wydarzenia. Taki materiał będzie także miłą pamiątką dla uczestników imprezy.

Aby zaprezentować podsumowanie wyników w atrakcyjny, czytelny i zrozumiały sposób, można wesprzeć się materiałami video. Synteza informacji oraz dane w formie tabel, wykresów i statystyk uzupełnione filmem z komentarzem zwierzchników będą stanowiły jasny i ciekawy komunikat.

Zobacz filmy

Wyjazdy i spotkania integracyjne w firmie pracownicy chcą zapamiętać na długo. Dzięki skorzystaniu z usługi montażu filmu relacjonującego takie wydarzenia każdy może wracać do tych wyjątkowych chwil, kiedy i gdzie tylko zechce.

Zobacz filmy

Targi i konferencje są ważnymi wydarzeniami w życiu firmy. Niestety nie wszyscy pracownicy mają możliwość być na tego typu eventach. Filmowa realizacja relacji pozwala pokazać wszystkim zainteresowanym, jak wydarzenie wyglądało, jaka panowała atmosfera, i co się na nim działo. Dzięki temu zwiększamy jego zasięg wśród pracowników, używając metody pozwalającej na wyselekcjonowanie pokazywanej treści, podkreślenie najważniejszych aspektów i ominięcie tych nieistotnych. Dodatkowo film posłużyć może w przyszłości jako materiał archiwalny z życia firmy.

Zobacz filmy

Organizacja wydarzeń typu „open day” wymaga wielu przygotowań oraz obciąża bieżącą pracę firmy. Jednocześnie niemożliwym jest zaproszenie wszystkich potencjalnych kandydatów na wydarzenie. Film relacjonujący takie spotkanie pozwoli widzom skorzystać z zalet wydarzeń open day, poznać firmę i poczuć pozytywną atmosferę wydarzenia.

Zobacz filmy

W życiu każdej firmy mają miejsce istotne wydarzenia – różnego typu inauguracje, konferencje itp. Reportaże video z tych momentów pozwalają pracownikom poczuć, że wiedzą, co dzieje się w firmie. Są przyjemną w odbiorze formą przekazywania informacji. Dodatkową zaletą jest możliwość archiwizacji wydarzeń.

Zobacz filmy