Loading...

Promocyjne i reklamowe

Home / Oferta / Animacje / Promocyjne i reklamowe

Jest to krótki film animowany, który przedstawia ofertę firmy oraz zalety skorzystania z jej usług, w dokładnie taki sposób, jaki tylko uznamy za stosowny. Idealnie sprawdzi się tam, gdzie tradycyjne filmy reklamowe nie są w stanie przekazać całej oferty firmy. Jest to też tańsza forma produkcji filmowej.

Wykorzystaj swój czas do maksimum! Bumper Ads to niepomijalna sześciosekundowa reklama video, wyświetlana przed, po, albo w trakcie odtwarzanego filmu głównie na urządzeniach mobilnych. Jej największą zaletą jest możliwość przekazania treści, których nie da się przewinąć.

Celem Call To Action jest sprowokowanie odbiorców komunikatu do zaangażowania się w to, co dzieje się na ekranie, oraz nakłonienie ich do natychmiastowej reakcji, zazwyczaj przy użyciu odpowiednich haseł. Produkcje typu Call To Action są na tyle subtelne, że nie wywołują w odbiorcach jawnego sprzeciwu. Tworzą one wzór zachowania, dzięki czemu osoba czytająca komunikat czuje mniejsze obiekcje i chętniej odpowiada na wezwania pojawiające się na ekranie.

To rodzaj filmów instruktażowych – materiałów instruujących w zakresie korzystania ze strony internetowej, platformy multimedialnej, systemu lub programu komputerowego. Zwykle przyjmują formę tzw. screencastów czyli nagrań przechwyconego obrazu z monitora przedstawiającego kolejno wykonywane kroki. Bywają wzbogacane wizualnie przez estetyczne animowane elementy graficzne.

AR, czyli Augmented Reality (ang. rozszerzona rzeczywistość) dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii multimedialnych pozwala wprowadzić do otoczenia użytkownika dowolne elementy. Będą one widoczne za pośrednictwem ekranu tv, smartphone’a lub gogli VR. W efekcie pojawić mogę się: stojący na stole wirtualny model 3D produktu, zawieszony w przestrzeni ekran z materiałem video, animowany opis widocznego w rzeczywistości eksponatu i wiele innych.

Trójwymiarowy model produktu może być wykorzystany samodzielnie na stronie www bądź jako element animacji lub filmu. Wykorzystanie renderu 3D pozwala pokazać przedmiot z każdego kąta, przedstawić przekroje, ukryte dla oka elementy oraz zasymulować działanie. Dodatkowo daje pełną kontrolę nad sposobem przedstawienia produktu.

To bardzo krótkie, 8- lub 15-sekundowe filmy i animacje reklamowe prezentujące sponsorów audycji telewizyjnej lub seansu kinowego, których celem jest podniesienie renomy marki, produktu czy znaku towarowego. Podobnie jak klasyczne spoty reklamowe stanowią skuteczne narzędzie do promocji w kinie i telewizji, przy czym koszt ich produkcji jest zwykle znacznie niższy.

Jubileusz firmy jest doskonałą okazją do wspólnego zaangażowania w realizowanie wizji i strategii wypracowywanej na przestrzeni lat. Realizacja filmowa stworzona na potrzeby ważnej rocznicy pozwoli odnaleźć się w sentymentalnej wideo-historii pracownikom, którzy są w firmie od początku, a najmłodszym stażem – zachwycić się perspektywą uczestniczenia w dalszym jej rozwoju.

Kartki świąteczne, upominki urodzinowe, kosze podarunkowe z okazji urodzenia dziecka: te wszystkie podarunki dla pracowników można doskonale uzupełnić wideo życzeniami – personalnym i emocjonalnym przekazem, który ociepli firmowe relacje w chwilach ważnych i wyjątkowych.

Film rekrutacyjny jest narzędziem komunikacji z potencjalnymi kandydatami do pracy. Najważniejszym celem video jest wyeksponowanie oferty tak, by firma miała szansę pozyskać najlepszych pracowników na dane stanowisko. Film rekrutacyjny powinien w ciekawy sposób przedstawić informacje na temat firmy oraz ukazać panującą w niej atmosferę. Występujący w filmie pracownicy zbudują pozytywny wizerunek pracodawcy i zachęcą kandydatów do dołączenia do zespołu.

Video Newsletter służy do stałej komunikacji z klientami, informując ich o nowościach, zmianach, ofertach, aktualizacjach w obrębie danej firm poprzez film video. Jest to przede wszystkim przystępna i szybka forma utrzymywania kontaktu z klientami czy kontrahentami oraz osobami zainteresowanymi firmą.

Są to krótkie animacje reklamowe trwające zazwyczaj do 30 sekund. Ich zadaniem jest zachęcenie klienta do dokonania zakupu danego produktu lub korzystania z określonych usług oraz wykreowanie świadomości marki na rynku. W spotach zawartych jest mnóstwo bodźców wizualnych i, co bardzo ważne, dźwiękowych, które ubrane w kreatywną i ciekawą formę przyciągają odbiorcę.

Są idealnym uzupełnieniem działań promocyjnych. Ten rodzaj video pozwala oglądającym na zapoznanie się ze specyfiką oferowanych usług. Ideą jest podkreślenie atutów produktu, osiągnięć oraz innowacyjności. Za pomocą krótkiej animacji promocyjnej można nie tylko opisać zastosowanie produktu, lecz także przede wszystkim pokazać jego działanie i korzyści z tym związane.