Skip links

Pola eksploatacji spotów

Wyobraź sobie, że prowadzisz własną firmę o perfekcyjnie zorganizowanej strukturze. Twój produkt jest doskonały, terminy zawsze osiągalne, koszty produkcji zadziwiająco korzystne, a pracownicy Cię uwielbiają. Mimo to każdego wieczora siedząc przy laptopie zadajesz sobie pytanie – dlaczego nikt od nas nie kupuje…? Kombinujesz i głowisz się, skąd wziąć klientów, kiedy nagle… –  Film reklamowy! – słyszysz cichy głos z tyłu głowy i już wiesz, że to doskonały pomysł na rozwiązanie problemu. Pojawia się jednak kolejne pytanie – jak i którędy najlepiej do nich dotrzeć?

1. Telewizja 
Chociaż ten kanał dystrybucji pozwala na dotarcie do bardzo szerokiej grupy odbiorców, posiada także wyraźnie obostrzenia, takie jak precyzyjnie określone długości spotów czy konieczność zawarcia w reklamie konkretnych oznaczeń czy zwrotów.

 2. Radio
To pole eksploatacji charakteryzuje się skupieniem uwagi całkowicie na słowie mówionym. Chociaż zabraknie tu możliwości dotarcia do odbiorców za pomocą obrazu, jest to rozwiązanie wymagające najniższego budżetu przy jednoczesnym zachowaniu dużej grupy odbiorców.

 3. Kino
Reklama kinowa, podobnie jak telewizyjna, charakteryzuje się obostrzeniami w kwestii długości i treści spotów. Wyświetlana jednak tuż przed seansem, kiedy wszyscy zajęli już swoje miejsca z uwagą wyczekują rozpoczęcia filmu, najsilniej angażuje odbiorców w zapoznanie się z Twoim produktem czy usługą. Jednocześnie, czy nie brzmi to zachęcająco zobaczyć logo swojej firmy na wielkim ekranie?

 4. Internet
Internet obecnie jest najpopularniejszym, najczęściej wykorzystywanym i najszerzej rozumianym polem eksploatacji. Filmy możesz umieścić zarówno na swoim fanpage, stronie internetowej, czy w usługach typu VOD. Co więcej, reklama internetowa daje Ci szansę precyzyjnie określić grupę docelową, do której będzie docierał Twój spot.

 5. Outdoor 
Jest to wszelkiego rodzaju reklama na banerach sklepowych, czy innych miejscach publicznych. Zaletą tego kanału jest możliwość umieszczenia reklamy w miejscu, które bezpośrednio daje możliwość zakupienia Twojego produktu – na przykład w galerii handlowej.

 6. Materiały wewnętrzne
Pod tym hasłem rozumiane są wszelkiego rodzaju treści przeznaczone na szkolenia, eventy firmowe czy spotkania biznesowe. Jedynym ograniczeniem filmów realizowanych pod materiały wewnętrzne jest brak możliwości udostępniania ich gdziekolwiek poza struktury firmy.

Teraz już wiesz, w jaki sposób możesz zareklamować swoją firmę. Jeśli jeszcze nie masz pewności, który z kanałów jest dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z nami już teraz, a my doradzimy Ci, jak dotrzeć do jak najszerszej, odpowiednio dobranej grupy odbiorców i zwiększyć obroty Twojej firmy!